Monday, September 08, 2008

RM46,000.00 fender Eric Clapton Blackie

Limited edition : The Eric Clapton Crossroads Stratocaster and '57 Twin-Amp - only 100 worldwide!A collaboration of Fender and Eric Clapton with all proceeds benefiting the Crossroads Centre, Antigua, an addiction treatment facility founded by Clapton.



Eric Clapton's Sun Design

Fender Custom Shop at work on the Sun amp
Promotional artwork for the Eric Clapton Crossroads Guitar Platinum Package (RM100,000.00)
上个星期六没有工,下午的时后去了Artune吉他店逛,就在我玩了十多年的吉他,眼前就是四十六千的fender Eric Clapton Blackie , 全世界好像出了100把而已,听说吉他的主人是位dato来的,吉他加Amplifiers(广音器)总共时100千马币,他的主人出国,就拿来给吉他店的这位槟城吉他界里无人不晓得马来老兄Din 保管。我连摸都不敢摸,46千开玩笑,4千6 我都没有啊。。不过它的声音,正!! 我很荣幸有机会在近距离看到这把fender Eric Clapton Blackie,

fender guitar 是我想要得琴之一,但是太贵了,普通的一把fender stratocaster也要3千多。

No comments: